Οδυσσέας Κόλλιας
Οικονομολόγος - Συγγραφέας
Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση
7 λόγοι που αναδεικνύουν τα παράπονα των πελατών σε δώρα
Ο/η πελάτης/τισσα που εκφράζει το παράπονό του/της δείχνει έμμεσα ότι εκτιμά την επιχείρηση και αυτήν/όν που επικοινωνεί. Με αυτόν τον τρόπο κάνει «δώρο» στην επιχείρηση και τον/την εργαζόμενο/η διότι προσφέρει την ευκαιρία και τη δυνατότητα για τη διευθέτηση της υπόθεσης. Διαφορετικά μπορεί να μην πει κάτι, να αδιαφορήσει, να θυμώσει, να σταματήσει να είναι πελάτης/τισσα και να αναφέρει αρνητικά σχόλια για την επιχείρηση, ζωντανά ή διαδικτυακά, ζημιώνοντας τη φήμη της επιχείρησης.
Παράδειγμα: Πελάτης που είχε εμπειρία διαμονής σε ξενοδοχεία, κατά την επίσκεψή του σε ξενώνα σε νησί διαπίστωσε ελλείψεις. Εξέφρασε τις αντιρρήσεις και τις επισημάνσεις του, που αφορούσαν τις παροχές στα δωμάτια και το πρωινό. Ο ιδιοκτήτης τον άκουσε με προσοχή, τον ευχαρίστησε και του πρόσφερε ένα γεύμα. Αυτό έκανε τον πελάτη πιστό στην επιχείρηση που την επισκέπτεται συχνά και τη συστήνει σε άλλους……………………………………………..
…………………………………………………..
Για να αποκτήσεις πρόσβαση στο πλήρες άρθρο κάνε κλικ στο παρακάτω κουμπί
Δωρεάν Πλατφόρμα
E-Learning ΕΚΠΑ
Το E-Learning του ΕΚΠΑ εγκαινιάζει μία νέα πλατφόρμα (https://free.elearningekpa.gr) η οποία είναι αποκλειστικά για εγγεγραμμένους χρήστες και περιέχει δωρεάν περιεχόμενο σχετικά με επίκαιρα άρθρα / μελέτες καθώς και επιμορφωτικό υλικό σε επιλεγμένες θεματικές ενότητες προγραμμάτων.
Ποιος μπορεί
να εγγραφεί;
Στην πλατφόρμα μπορεί να εγγραφεί ο καθένας καθώς δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Το μόνο που απαιτείται είναι να κάνετε είσοδο (sign in) χρησιμοποιώντας ένα username και ένα password της επιλογής σας.