Πώς χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στον χρήστη και το προϊόν; Πότε η εμπειρία μετατρέπεται σε αφοσίωση; Και τι σημαίνει τελικά «αγάπη του χρήστη» σε ένα ψηφιακό περιβάλλον;
Η αγάπη του χρήστη είναι ένας όρος που αρχικά ξενίζει. Δεν πρόκειται για κάτι ρομαντικό ή για συναίσθημα χωρίς βάση. Αντιθέτως, πρόκειται για ένα ισχυρό στρατηγικό εργαλείο, που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στην προσέγγιση που είναι γνωστή ως Product-Led Growth (PLG), δηλαδή, ανάπτυξη προϊόντων με ηγεσία από το ίδιο το προϊόν.
Αυγουστάτου Όλγα
Φιλόλογος, Συγγραφέας εκπαιδευτικών προγραμμάτων, Συνεργάτης E-Learning ΕΚΠΑ
Για να αποκτήσεις πρόσβαση στο πλήρες άρθρο κάνε κλικ στο παρακάτω κουμπί
Δωρεάν Πλατφόρμα
E-Learning ΕΚΠΑ
Το E-Learning του ΕΚΠΑ εγκαινιάζει μία νέα πλατφόρμα (https://free.elearningekpa.gr) η οποία είναι αποκλειστικά για εγγεγραμμένους χρήστες και περιέχει δωρεάν προγράμματα και επίκαιρα άρθρα/μελέτες σε διάφορους τομείς (δια βίου μάθηση, κοινωνία ,οικονομία, τεχνολογία, πολιτισμός, περιβάλλον , υγεία, φιλοσοφία κ.ά ).
Ποιος μπορεί
να εγγραφεί;
Στην πλατφόρμα μπορεί να εγγραφεί ο καθένας καθώς δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός. Το μόνο που απαιτείται είναι να κάνετε είσοδο (sign in) χρησιμοποιώντας ένα username και ένα password της επιλογής σας.